Så startar jag.


Bästa förutsättningen för att må bra är att starta varje dag med en härlig frukost. Och då menar jag inte bara att den ska vara nyttig och följa alla hälsoregler som finns, minst lika viktigt är att den är god! Man får helt enkelt prova sig fram för att hitta något som passar smaken och som gör att man klarar sig fram till lunch. Själv är jag en riktig periodare, ibland är det gröt gröt gröt i flera veckor och sen helt plötsligt en dag får jag för mig att jag är sugen på yoghurt och kör på det ett tag :)

Dagens frukost:
♦ Havrekligröt smaksatt med kanel, kardemumma och kokosflingor, serverad med russin valnötskärnor och alprosoya
♦ 1 ägg med kaviar
♦ Grönsaker
♦ Kaffe och apelsinjuice






Enjoy;)

H



Kommentarer
Jenna

samma för mig. En god och ordentlig frukost, och en lugn lång stund vid frukostbordet är a och o för mig! Min frukost ser ut nästan exakt som din för tillfället (är oxå en periodare). Har ätit havregrynsgröt kokt i mjölk i månader nu(och smaksatt med kanel, russin och valnötter ;)) samt en ägg&kaviarmacke och kaffe. Ibland varierar jag till det med ngt annat på helgerna, men oftast är det just det och inget annat som jag är sugen på!

2011-04-01 @ 21:05:37
URL: http://jennas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0