Banankeso med kanel & hasselnötter

 
God morgon, hoppas ni alla mår toppen idag! Jag mår lite sisådär.. Hade en grymt kul helg på Sandhamn, kanske lite för kul till och med för när jag kom hem igår började jag plötsligt känna mig lite hängig och rosslig i halsen. Borde kanske ha bytt ut shortsen mot ett par långbrallor när kylen kröp på där ute i skärgården.. Men men, förhoppningsvis är det en kort liten förkylning jag fått :)
 
Idag ska jag jobba på caféet, så har laddat upp med en riktigt smarrig frukost: Banankeso med kanel & hasselnötter, samt en skiva fruktbröd med philadelphiaost, rökt kalkon & gurka.
 
Banankeso:
Mosa en banan och blanda ihop den med ca 1 dl keso, spara ev några skivor av bananen som topping:)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0