Kanelsnäckan på facebook!

 
God morgon på er! Hoppas nattens sömn varit behaglig och att ni nu vaknat upp ordentligt utvaknade:)
 
Jag tänkte börja dagen med att kläcka en nyhet! Nämligen att Kanelsnäckan numera finns på facebook! Där lägger jag upp en massa fina frukostbilder för att inspirera mina läsare till att våga experimentera med sina frukostar och givetvis så länkar jag till bloggen där ni hittar recepten. Så, in och GILLA! Sök på "Kanelsnäckan" eller klicka här!
 
Har en klase bananer här hemma som börjar bli lite väl mogna så idag fick det helt enkelt bli en bananpannkaka till frukost:)
 
Bananpannkaka:
1 banan
1 ägg
salt+kanel
1 msk kokosolja
 
Mosa bananen och vispa ihop den med ägget och kryddorna. Stek på bägge sidor i kokosolja tills den fått en gyllenbrun färg.
 
Dagens topping:
Keso
Varma blåbär
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer
Eleonore

Dessa såg ju jättegoda ut, kul med en nyttigare pannkaka! :)
Tack snälla, blogg är också fin!

Svar: jamenvisst! och toppingen går ju att variera i det oändliga :D
Kanelsnäckan

2012-08-22 @ 14:53:05
URL: http://fikamed.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0