Matorgasm :)

 
Ber en miljonerstriljonerstusentals gånger om ursäkt för att frullen kommer upp så sent på bloggen idag! Saken är den att jag försov mig, något som händer ungefär 1 morgon av 365 sådana varje år. Typiskt nog blev ju dagens frukost så hiiiiimla god så det var jättesynd att jag inte hann lägga upp den innan jag kilade iväg till jobbet. Men men, NU delar jag i alla fall med mig av min matorgasm ;)
 
Våfflad chevremacka:
2 skivor grovt fruktbröd
2 cm chevreost
Årtskott
Honung
 
Skiva chevreosten i 4 skivor och lägg ut dessa på brödet. Dela ärtskotten en gång om de är väldigt långa och lägg på ena mackan, ringla honung över den andra. Slå ihop bröden och grilla i våffeljärnet till önskad färg! (Enligt mig ska brödet bli riktigt brän ;) hihi)
 
Till detta åt jag en kesoghurt på keso+naturell lättyoghurt toppad med hackade hasselnötter, chashewnötter, solrosfrön och gojibär.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0