Spinning

Hejsan! Har ni haft en fin helg?? Jag hoppas på det :) Själv har jag haft det super. Käkade middag och kollade på film tillsammans med två av mina bästa vänner igår kväll. Min kompis gjorde egen canelloni och så blev det ett glas rött till det och sen päron och mörkchoklad som snacks till filmen, mums! Vi gick dock och la oss rätt tidigt för vi hade nämligen bokat in oss på ett spinningpass vid 10 idag på morognen. Innan vi drog och svettades loss på gymmet så laddade vi upp med en smarrig frulle!

Dagens frukost: Kokt ägg med kaviar, filmjölkslimpa med ost, gurka och paprika samt en tallrik med havremjölk, vaniljyoghurt och müsli.

 
 

Enjoy;)

H

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0