Hannas Klassiker


God morgon på er!
Idag gick jag upp strax före 6 och begav mig ner mot stallet. Ett pass med Olympus, annat stallfix och sen utsläpp av hästarna fick bli min start på dagen, supermysigt =) När jag kom in igen vid 8-tiden var jag riktigt sugen på frukost!!

Nu för tiden gillar jag att variera mina frukostar och det är alltid spännande att testa nya saker och smakkombinationer! Förr däremot.. ja, då åt jag i princip ALLTID samma sak, haha. Lite tråkigt förstås, men ohh så gott!! Så idag fick det bli min gamla klassiker, vaniljyoghurt med müsli och en skiva filmjölkslimpa med leverpastej och gurka. Smaskens!

Både müslin och limpan är förstås hemmagjorda! ;)








Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0