Nystart!


Efter 1 ½ års uppehåll har jag åter funnit lust och inspiration till att matblogga! Har medan jag varit borta pluggat och även hunnit med att bo i Chile ett halvår vilket givetvis har givit mig massor med inspiration och ni kommer märka det här i bloggen! :)

Har bestämt mig för att fokusera mest på frukost och mellanmål eftersom det är den typen av måltider som ligger mig varmast om hjärtat.

Lite specialinlägg från min tid i Chile och rapporter från restaurangbesök i Stockholmsområdet kommer jag också dela med mig av.



Enjoy! ;)

H



Kommentarer
Molly

Vad roligt att du är tillbaka! Jag har undrat var du tog vägen :)



Du får ha en underbar dag! Kram

la sueca

WOOHHOO!!

2012-03-05 @ 19:42:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0