Gotländskt pålägg!

God morgon,
idag ska jag in till ett beauty center i stan och få mig en liten skönhetsbehandling, en perfekt sak att unna sig på semestern enligt mig. Det är en frans & brynfärgning jag ska göra, inget märkvärdigare än så ;) Har redan hunnit med gymmet och frukost så nu är det bara att chilla fram tills det är dags för mig att åka.
Igår kväll kom mina föräldrar hem från en semestertripp på Gotland, gulliga som de är så hade de köpt med sig salmbärssylt till mig! They know what I like, hehe ;) Passande nog fick jag med mig en surdegslimpa hem från caféet igår så idag blev det goa mackor till frukost :D
 
Dagens frukostmackor:
Surdegsbrödet RågArnold med ost+salmbärssylt, ost+apelsinmarmelad.
Till detta blev det givetvis kaffe, juice & ägg.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0