Kesopannkis

 
God morgon :)
För andra dagen den här veckan så har mami och jag varit iväg tidigt å gymmat. Jag ÄLSKAR verkligen att gymma på morgonen, och det är alltid kul med sällskap. När vi kom hem åt vi frukost ute i solen på altanen ♥
 
Kesopannkaka:
2 ägg
2 msk keso
1 msk sesamfrö
1 msk kanel
2 msk kokosflingor
salt
 
Dagens topping:
Grekisk yoghurt
Nektarin
 
Vispa samman och stek pannkakan i smör. Man behöver inte steka den på båda sidor men jag tycker det är godast, för att inte pajja pannkakan använder jag mig av 2 plasttallrikar. Man vänder liksom stekpannan upp och ner så pannkakan hamnar på den ena tallriken, sen får man vända den rätt på den andra. Lite knepigt och det blir mycket disk men man får åtminstone en fin pannkaka ;D
 
Till detta åt jag en skiva grovt fruktbröd med västerbottenost, paprika och basilika.
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0