Mot Göteborg!


God morgon :)
Idag är jag leeeeedig!! Men inte hindrar det mig från att stiga upp tidigt å komma igång med dagen inte ;) Var på gymmet strax efter kl 6 (jag älskar att träna på morgonen) och nu har jag precis avnjutit en smarrig bananpannkaka till frukost och ska snart bege mig ner mot stallet.
Senare ikväll åker jag till Göteborg för att besöka en god vän och följa med honom till hans kusins bröllop på lördag. Ska bli superkul!! Kommer tillbaks på måndag så jag vet inte riktigt hur det blir med bloggen i helgen, vi får se om jag hinner uppdatera eller inte helt enkelt! ;)

Bananpannkaka:
1 ägg
1 banan
salt+kardemumma

Mosa bananen och vispa samman med ägg och kryddor, stek som en pannkaka i smör.

Dagens topping:
Keso
Sharonfrukt

Till detta åt jag en knäckemacka med leverpastej, avokadomos och röd paprika.







Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0