Nektarin & bananpaj

 
God morgon :)
Igår hade vi strålande sol och idag har vi åter regn!! Suck! :/ Men men, är det inte svensk sommar så säg;)
 
Vaknade upp helt utan frukostplaner! Olikt mig kan jag säga..Kände mig först helt fantasilös men efter att ha kikat igenom utbudet av råvaror här hemma så fick jag plötsligt för mig att göra en frukostpaj!
 
Nektarin & bananpaj:
1 nektarin
½ banan
1 dl keso
kanel
Valnötter
 
Skiva nekatrinen och bananen och lägg ut dessa i en lite pajform. Hacka valnötterna och strö över frukten. Blanda ihop kanel och keso och bred ut detta över pajen. Grädda i mitten av ugnen, 200 grader, i ca 15 min.
 
Till detta blev det en knäckemacka med makrill i tomatsås, gräslök & paprika!
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer
Julia

Detta såg underbart gott ut!

Svar: Ja det blev himla gott faktiskt! Varm banan är bäst ;)
Kanelsnäckan

2012-07-02 @ 14:25:58
URL: http://ibland.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0