Tillbaka igen! :)


Halloj!
Jag har varit i Spanien ett par dagar med en av mina absolut bästa vänner och det är därför som bloggen har legat ouppdaterad ett par dagar. Hela idén med resan var att vi skulle överraska min kompis mamma som bor där nere och därför kunde jag inte skriva om det här på bloggen. Men nu är jag tebax och kör igång med uppdateringen som vanligt :)

Kommer givetvis göra ett inlägg med några spanska frukostar från resan också ;)

Idag fick det i alla fall bli naturell yoghurt med kanelmüsli, kiwi & gojibär samt två finn crisp, det ena med philadelphiaost & oregano och den andra med ost & kaviar, till frukost :)







Enjoy;)

H

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0