Havregröt med keso & plommon

 
Hej på er!
I morse när jag vaknade mådde jag inte alls bra. Jag var grymt illamående så det fick bara bli en liten skål med yoghurt och en bit knäckebröd till frukost. Struntade i att fota och greja så istället lägger jag upp gårdagens frukost :) (Som för övrigt blev försenad med ett dygn pga att jag var hos en kompis och åt middag igår)
 
Havregröt:
1 dl havregryn
2 dl havremjölk
1 msk vetegroddar
1 msk pumpafrön
1 msk russin
salt+kardemumma+baniljpulver
 
Bara att koka ihop som en vanlig gröt :) Havremjölkenger gröten en krämig konsistens och en fylligare smak!:)
 
Dagens topping:
Keso och tärnade plommon
 
 
 
Enjoy;)
 
H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0