Mysfrulle hos bästis

 
Tänk att jag aldrig slutar förundras över Stockholms underbara atmosfär ♥ I morse hade jag en tidig frukostdate med min bästis hemma i hennes fina lägenhet. Klockan var inte mer än 7 när jag kom upp ur tunnelbanan och klev ut på Östermalmstorg, precis lagom till att mörkret börjat försvinna och folk börjar röra sig på gatan. Precis lagom till att staden vaknar till liv :)
 
Det blev en riktig mysfrulle med tända ljus och tv4 nyheterna i bakgrunden, precis som det ska va! Esther bjöd på gröt med en massa kardemumma och blåbärssylt och givetvis suuupergott kaffe, smaaaaskens!
 
 
Om det är nån som undrar varför vi försöker elda upp en gurka så är det för att den var lite frusen ^^
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0