Ny kaffekopp!

 
Hej på er!
Glömde visst bort att förvarna i fredags om att det inte skulle bli någon uppatering under helgen, jag jobbade nämligen. Men det var sista gången det var en "jobbhelg" för min del, jag har nämligen sagt upp mig från ICA för att kunna ägna 100% av min tid till studier och familjen. Ska bli jätteskönt :) Men det är förstås tråkigt också, jag har jobbat i butiken i hela 3 år och har lärt känna ett helt otroligt gäng människor där. Kommer sakna mina arbetskollegor massor! Fick en present av min fina vän Madde, ni ser den på bilderna nedanför, en ny fin fruktig kaffekopp! ♥
 
Dagens frukost blev en hemmafixad yoghurt med smak av kiwi & vanilj samt en knäckemacka med ruccola, ägg & kaviar!
 
Yoghurt med smak av kiwi & vanilj:
2½ dl naturell yoghurt
1 kiwi
½ tsk vaniljpulver
 
Mixa allt med en stavmixer och toppa med gojibär, druvor, nötte r& keso!
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0