Pistagegröt med nötter & honung

 
Visst är det härligt med fredag?!
Min dag började väl dock sådär! Körde ett härligt pass på gymmet mellan 7-8 men på hemvägen pajjade min bil! :/ Så,,,, hade lite trassel med det. Fick hem bilen till slut men nu återstår att se hur pass trasig den är.. Fingers crossed!
Aja, då kan ju dagen bara bli bättre i alla fall! Inte sant?;)
 
När jag kom hem var jag superhungrig! Åt nämligen bara en banan innan jag åkte till gymmet. Så det satt fint med en redig skål gröt kan jag säga :)
 
Pistagegröt:
1 dl havregryn
1 dl mjölk
1.5 dl vatten
salt
4-8 ml pistageessans
 
Blanda samman i en kastrull och koka ihop till önskad konsistens.
 
Mina små essansflaskor är verkligen det bäta som finns! Till alla er som tycker havregrynsgröt har en tråkig klistrig smak, köp vanilj-, pistage- och smultronessans, det förgyller smaken maximalt :)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0