Chokladgröt med sharon

 
Hur har dagen varit? Min började lite halvtaskigt måste jag säga! Jag sov ganska dåligt och vaknade upp med en stressad känsla i kroppen. Det blev dock lite bättre efter ett besök på gymmet, en timme på löpbandet botar det mesta ;)
När jag kom hem efter mitt träningspass kände jag att jag behövde fylla på med något rejält! Det fick bli en skål med gröt som jag smaksatte med en ny sorts nyttigare variant av kakao som jag köpte häromdagen.
 
Chokladgröt:
1 dl fiberhavregryn
2 dl havremjölk
0.5 dl vatten
salt+kardemumma
1 tsk rå kakao
 
Blanda samman i en kastrull och låta koka upp och puttra ca 5 min.
 
Dagens topping:
Keso & sharonfrukt
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0