En grön frukost :)

 
Åååå så var det måndag igen! Jag känner mig grymt pigg och laddad inför veckan! Gjorde många saker som jag tycker om och som får mig avlappnad samt planerade in mycket tid för vila under helgen som var, det var behövligt:)
 
Idag gick frukosten i grön anda! Vi hade ett par PERFEKT mogna avokados hemma så jag kände mig nästan tvungen att hugga in på en av dessa. Jag delade avokadon och skivade upp hälften som pålägg till 2 skivor filmjölkslimpa. Den andra halvan använde jag till en jättegod smoothie, en riktig vitaminbomb kan jag lova. Perfekt start på veckan:)
 
Avokado & mangosmoothie:
½ avokado
½ banan
1 dl frust mango
1 dl havremjölk
 
Mixa allt med en stavmixer och toppa med 1 tsk krossat linfrö.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0