Havregurt

 
Hej vänner ♥
Har ni sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa flera nätter i rad nu, så himla skönt! Ska fortsätta med mitt hemmaplugg här idag. Har bestämt mig för att stanna hemma veckan ut, jag mår mycket bättre nu (kanske till å med så jag vågar mig på ett besök på gymmet i morrn..?), men ibland är det bra att passa på att vara hemma och vila upp sig lite när tillfälle ges :)
 
Idag provade jag på en för mig NY PRODUKT! Sen jag blev förälskad i havremjölk så har jag gott och klämt och känt på alla andra havre- och soyaprodukter som finns ute i butiken och igår kunde jag inte hålla mig längre. Slog till på en bunke naturell HAVREGURT, och jisses så god den var! Gillar man havremjölk så gillar man definitivt denna! Smaken var mild och len, konsistensen så där lagom tjock, lite tunnare än vanlig naturell yoghurt. Rekomenderas strarkt! ;)
 
Till havregurten rostade jag en snabbmüsli bestående av havregryn, pumpafrön, solroskärnor, mandlar, hasselnötter, cashewnötter, färskmalen kardemumma & kokosflakes, till detta åt jag hallon, en halv grapefrukt samt ett kokt ägg. Bon apetit! ;D
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0