Kokosflakes

 
Fortsätter min lilla serie med diverse SUPERPRODUKTER!
 
Mitt senaste tillskott här hemma i skafferiet är dessa underbara kokosflakes. Kokos är en naturlig produkt och en fruktansvärt bra fettkälla! För som ni alla vet så är det oerhört VIKTIGT att vi får i oss fett, problemet är som alltid att det ska vara "rätt" fett. Kokos, så länge det inte är sötat och fullt med tillsatser, är som sat en jätebra fettkälla.
 
Flakesen är "hyvlad", rostad koksos och inget annat, bara nyttigt :) Jag köpte en stor förpackning för runt 50-lappen. Helt okej pris tycker jag då det lär räcka i evigheter haha. Jag brukar använda flakesen som topping på gröt, yoghurt eller som en ingrediens i smoothie. Mums!
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0