TGIF

 
Idag har jag haft en LYXFREDAG! Å vad innebär då det? Jo, jag och mamma har suttit hemma och jobbát/pluggat i lugn och ro! Så himla skönt! ♥ Vid 2 tiden kände vi oss färdiga för dagen så då packade vi ihop träningsväskorna och drog till gymmet. Jag körde ett svettigt gympass medan mamma höll sig i bassängen. Hon har lite rehabträning där efter en bruten fot. Efter gymmet blev det en tur till affärn för att inhandla tacos grejer, riktig fredagsklassiker;)
 
Lite senare kommer det ett gäng damer (!) hit, plus syrran förstås. Det vankas Mary Key homeparty! :D
 
Till frukost blev det min nuvarande favorit - havredavos med keso, hallon & kokoschips!
 
Havredavos:
1 dl havregryn
2 dl havremjölk
 
Blanda samman i en skål och låt stå och dra sig ett par minuter :)
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0