Kesokaka med hallon

 
God morgon!
Hur står det till? Själv mår jag alldeles utmärkt! Har precis fått i mig en smarrig söndagsfrukost, nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet för ett bosupass. Tror nog det blir en sväng in i bastun efter också;) Ha en fin söndag!
 
Kesokaka med hallon:
125 g keso
1 ägg
1 tsk pumpakärnor
1 tsk krossat linfrö
salt+vaniljpulver
1 msk hallon
smörr+sesamfrö
 
Smöra en liten ugnsfast portionsform och "bröa" med sesamfrö. Vispa samman alla ingredienser utom hallonen, häll upp i formen. Toppa med hallon och grädda sedan i mitten av ugnen, 225 grader, i ca 15 min.
 
Till detta åt jag en rostad skiva filmjölkslimpa med smör, leverpastej & ruccola ♥
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0