Matig frukostgröt

Heej! Nu funkar min dator igen! Hoppas det håller i sig :)
Igår blev det inget inlägg tyvärr, anledningen var att jag var lite småpuckad och rensade minnet på min kamera INNAN jag laddade över bilderna till datorn, haha. Så kan det gå ibland :)
 
Idag i alla fall blev det en matig gröt till frukost, satt riktigt fint efter spinningpasset kan jag lova ;)
 
Matig frukostgröt:
1 dl fiberhavregryn
1 dl havremjölk
1.5 dl vatten
1 msk krossat linfrö
1 msk solroskäror
salt+kardemumma+vaniljpulver
 
Bara att koka ihop till önskad konsistens :)
 
Dagens toppig:
Keso & blåbär
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Julia

Kanske lite dum fråga, men är det så att man bara slänger ihop havregryn och allt i en kastrull och kokar? Hur länge?

Mvh Julia

Svar: Haha japp, svårare är så är det inte. Det tar ca 3-4 min.:)
Kanelsnäckan

2013-01-16 @ 21:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0