Rapport från kiosken!

 
Äntligen har jag fått till internetanslutningen här i kiosken! En kollega kom förbi igår och köpte kaffe när jag satt här och då frågade han om jag ville ha inloggningsuppgifterna, han hade själv tröttnat på att sitta och knappa på iphonen så fort det blev tråkigt och hittat numret till nån support som hjälpte honom. Så nu kan jag både blogga och lyssna på radion när det är tomt på folk - finnemang!
 
Annars då? Det är måndag idag men för mig känns det som tisdag, antagligen eftersom jag jobbade heldag igår. Började som oftast den här dagen med lite motion, tycker det är skönt att göra det när man ska spendera resten av dagen i kiosken. Dryga 5 km powerwalk, mestadels på grusväg och i skog och mark (kände att benen behövde det efter gårdagens långtur på asfalt), som sen avslutades med 2 set 2 min plankan hemma på altanen. Vi har ju både yogamatta och pilatesboll hemma så det är ju perfekt att köra sommarworkout och stretching på altanen har jag kommit på! :D
 
Frukosten idag var somrig, fräsch och god. Mamma köpte hem något som heter "långfil" häromdagen vilket jag aldrig har testat så det fick agera komplement till müslin (den jag fixade i helgen) som jag var så sugen på! I skålen hamnade även en klick keso och några skivade jordgubbar. Vid sidan om blev det en knäckemacka med romansallad, skinka, ost, gul spetspaprika samt ett kokt ägg med kaviar. Frukosten ÄR dagens viktigaste mål - don't forget! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0