God morgon fredag!

 
Förkylningen börjar släppa mer och mer men jag går fortfarande runt och snorar och hackar lite smått. Jag vill inget hellre än att åka och TRÄNA men det gäller att ha tålamod och vänta tills man känenr sig helt kry, annars kan det hända att man hamnar på ruta 1 igen...
 
Gymmet har jag som sagt hållt mig borta från men ridit, det har jag minsann gjort! ♥ Det blev ett tidigt (=bästa) pass i morse med vår fina Olympus. När jag kom in var jag som vanligt vrålhungrig! Frullen satt fint ;D
 
Dagens frukost bestod av en skiva grovt rågbröd med ruccolakeso & skinka, ett kokt ägg samt en kiwismoothie.
 
Kiwismoothie:
1.5 dl havregurt
1 stor kiwi
1 msk krossat linfrö
1 msk kokosflakes
2 knivsuddar vaniljpulver
 
Bara att mixa ihop allt med en stavmixer :)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0