Bröllop

 
God morgon,
för tredje gången den här veckan har jag börjat dagen med ett riktigt tidigt ridpass - runt 06.15 rider jag från stallet och sen är vi ute ungefär en timme. Tidigare i veckan har jag kört träningspass i ridhuset men idag blev det en riktig fredagsmystur ute i naturen. Solen, frisk luft, fågelkvitter, jag & Olympus. Helt underbart!♥
 
Idag är en rolig dag för jag ska nämligen INTE till universitetet, istället ska jag hoppa på tåget ner till Göteborg för att i helgen gå på bröllop i Varberg. Ska bli hur kul som helst! :D Blir nog lite si och så med uppdateringen, förmodligen inget inlägg i morrn men förhoppningsvis på söndag :)
 
Dagens frukost bestod av en matig portion gröt -->  Dinkelgröt med äggvitefluff, bär & kiwi samt ett kokt ägg
 
Dinkelgröt:
1 dl dinkelflingor
2 dl havremjölk
1 dl vatten
½ mosad banan
1 msk krossat linfrö
1 msk kokosflingor
1 nypa havssalt
1 knivsudd vaniljpulver
 
Blanda samman allt och låt puttra på ganska länge på spisen.
 
Äggvitefluff:
1 äggvita
kanel
 
Vispa äggvitan till ett hårt skum och blanda sedan försiktigt i lite kanel.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0