It was a bad day.

 
God morgon på er.
Igår var en fruktansvärd dag. Anledningen till detta är för privat för att jag ska dela med mig på bloggen, men jag kan säga att kommer gå runt med en grå sten innombords ett tag framöver.. OBS! Till familj & vänner som läser detta - det är ingen som har dött eller så! Kanske kan vara bra att säga.
 
Men trots att man mår dåligt så måste ju dagen rulla på ändå, inte sant? Jag har ridning (♥), plugg, gym & fredagsmys här hemma på schemat. Sen väntar min första jobbhelg på golfbanan. Ha en fin fredag allesammans!
 
Ugnsbakad gröt:
1 dl fiberhavregryn
½ mosad banan
2 msk mjölk
1 ägg
1 msk krossat linfrö
1 krm bakpulver
1 knivsudd vaniljpulver
1 knivsudd färskmalen kardemumma
2 msk kokosflingor
 
Blanda samman allt (utom kokosen) och häll i en smord portionsform. Toppa med kokosflingorna och grädda sedan i ugnen, 200 grader, i ca 20 min.
Dagens tillbehör - galiamelon, keso, russin & pumpakärnor
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Manda

Hoppas att det blir bättre snart! Och lycka till på jobbet :) <3

Svar: Tack finaste du! <3
Kanelsnäckan

2013-05-10 @ 11:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0