Surdegsknäcke med makrill & ägg

 
God morgon,
det är tydligen onsdag idag men i mitt huvud känns det som måndag! Måste bero på min lilla tur till Kinna om innebar hotellövernattning och god mat, sånt brukar ju ske på helgerna liksom :P Haha. Men förhoppningsvis kommer jag snart in i verkligheten igen ;D
 
Har börjat dagen med ett tidigt gympass, vi var ett ganska stort gäng som var på plats redan när dörrarna till gymmet slogs upp vid 6 i morse. Ett tydligt tecken på att vardagen börjar ta sin form igen :) Jag ska ner till stallet snart så jag hade ingen lust att fixa nån megakrånglig frulle idag, istället fick det bli goda knäckemackor och yoghurt, gott det med! ;)
 
Dagens frukost:
Surdegsknäcke på quinoa med makrill i tomatsås & kokt ägg
En skål med turkisk yoghurt, cashewnötter, valnötter & ringlad honung 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0