En dag i skärgården

 
Hejsan,
blir ett sent inlägg idag, detta på grund av att jag har haft en supermysig dag i skärgården! Började dagen med 1 timmes powerwalk med stavarna och därefter blev det frulle och svisch iväg för att möta upp några tjejkompisar. Vi tog bussen till Vaxholm och bytte där till båten ut mot Grinda där vi spenderade eftermiddagen. Kyckling & bulgursallad i matlådan, lite frukt, gott sällskap och SKÄRGÅRD - vatten, vind. Love ♥
Jag mår så himla bra av att vara i närheten av vatten, det ger mig ett lugn på insidan, jag slappnar av och kan inte tänka på annat än hur vackert Sverige är.
 
I morrn blir det åter igen en utflykt till vattnet! Fiske och picknick lunch med kusin, moster, syster, mormor och morfar står på schemat! :D
 
 
 
Envis som en gris är jag - idag fick jag till min rabarberpaj till frukost! ;) Till detta blev det även ett kokt ägg och några vindruvor.
 
Frukostpaj med rabarber:
1 dl fiberhavregryn
1 ägg
2 msk turisk yoghurt
2 msk kokos
½ tsk bakpulver
2 krm vaniljpulver
½ dl fryst rabarber
1 tsk honung
 
Blanda samman alla ingredienser och häll upp i en ugnssäker form, toppa med extra kokos! Grädda i mitten av ugnen, 225 grader, i ca 12-15 min. Mumsfilibabba!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0