Brie ♥ Salmbär

Spaaaaaniiieeeeeeennn!!! Om nån timme packar jag och mor in oss i bilen och drar ner till Nyköping för att spendera dagen med moster och kusiner. I morgon åker jag tillsammans med 2 kusiner och ett par kompisar till Spanien för en veckas semester, ska bli så himla skönt!
 
Kanelsnäckan kommer därmed ha semesterstängt en vecka, men så fort jag kommer hem så sätter jag igång som vanligt igen :) Då kan jag förhoppningsvis bjuda på några spanska frullar också ;)
 
Har förresten hittat en smakbomb som definitivt är en ny favorit - Brieost & salmbär! Jisses, den bara måste ni testa!
 
Dagens frukost:
Valnötsbröd gjort på surdeg med brieost & salmbärssylt från Gotland samt ost, machesallad och röd paprika. Till detta blev det som alltid, ägg, juice och kaffe:)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0