Berocca Boostar!

 
God morgon på er,
just idag är jag bara STÖRT irriterad på att min förkylning inte riktigt vill släppa helt. Jag mår bra och känner mig pigg och så men det är ändå lite snorigt och skorvligt och hängigt i kroppen. Ni vet den där känslan av att man inte är riktigt helt 100% än. Så, det är ju bara att vara envis, klä sig varmt och hålla sig borta från gymmet så det inte bryter ut ännu mer. Suck..
 
Men det är ju fredag idag, så med lite fredagsoptimism och en berocca boost som komplement till mina frukostmackor ska jag nog klara av den här dagen också ;D
 
Dagens frukostmackor:
KungMarkhatta grova solrosbröd toppad med keso smaksatt med basilika & paprikapulver samt gula paprikabitar.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Jeanette

Kung Markatta bröd ♥ ska nog ta och dra ihop en KM-goodiebag till dig :D

Svar: Me like mucho!!!!!! <3
Kanelsnäckan

2012-09-09 @ 17:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0