Megafegisen

 
Hej på er! Hur mår ni?
Jag är trött som tusan! Mina föräldrar är bortresta över helgen så i natt har jag sovit SJÄLV (okej hunden var hemma också förstås) i huset, vilket är bland det värsta jag vet. Jag kan inte rå för det men jag känner mig så fruktansvärt otrygg :( Är och förblir en megafegis vad gäller detta tror jag... I natt kommer jag däremot få sällskap och i morrn kommer päronen hem så det känns skönt!
 
Lyxade till det med en bananpannkaka till frukost innan dagens ridpass. Mums mums mums.
 
Bananpannkaka:
1 mogen banan
1 ägg
2 msk havregryn
salt
kanel
vaniljpulver
 
Mixa havregrynen till ett grovt mjöl med en stavmixer. Tillsätt resternade ingredienser och mixa lite till. Stek sedan en pannkaka i smör på bägge sidor :)
 
Dagens tillbehör:
Keso, kiwi, russin, rostade havregryn & kokoschips
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Svarar dig lite fort då jag sprang över din kommentar hos "springaren.blogg.se"

Du vänder dig till husläkaren om du vill ta prover för att kolla läget med kroppen.. Jag gick äs-behandling och fick blodproverna skrivna utav läkaren där.. Ibland kan vissa läkare vara jobbiga gällande blodprover; varför skulle en frisk person vilja ta prover? Typ.. Nu vet inte jag om du har någon ätstörning då jag precis kikat in här! Men vänd dig till husläkaren och säg att du gärna vill ta blodprover och kolla läget.. :) Kram!

Svar: Ååå, supertack för svaret!! :D
Kanelsnäckan

2013-04-13 @ 11:00:54
URL: http://beayourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0