Varm havremjölk + en trekantsmacka!

 
Hej på er:) Har precis kommit hem från ett body pump pass på gymmet och dessutom hunnit få i mig lite middag. Nu är det soffläge som gäller! Känner mig helt mör i hela kroppen!:)
Vet nï, min dator har pajjat!:/ Eller det är skärmen som krånglar, den är liksom helt svart...?! Jag ska försöka låna mammas dator för att blogga men det kan bli lite småförseningar med uppdateringarna ibland, bara så ni vet!
 
I morse blev det en LCHF-frukost. Nej jag bantar inte och nej jag äter ingen strikt LCHF-diet. Mina föräldrar kör dock LCHF till viss del vilket medför att vi har en hel del sådana ingredienser hemma, vilket jag bara tycker är kul!:)
 
Till frukost idag blev det varm havremjölk som jag kokade upp med lite vaniljpulver och sedan hällde över en skål med 1 dl LCHF-müsli & frysta blåbär. Till detta gjorde jag en dubbelmacka på LCHF-bröd med spenat & ost som jag värmde i ett mackjärn och sen delade i trekanter :D
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0