Frukost på Kinna Stadshotell

 
God morgon,
har en supermysig vistelse här i Kinna med mami. Igår medan mamma jobbade så var jag med min kompis och strosade runt i det fina vädret. På kvällen åt mamma och jag middag på stadshotellet och sen blev det bums i säng. I morse började vi dagen med en härlig hotellfrukost. Jisses, jag får verkligen INTE NOG av hotellfrukostar!
 
Funderar på att göra en "hotellfrukostkategori", vad tror ni om det?:)
 
Vi kommer vara kvar här till klockan 11 ungefär, på hemvägen ska vi stanna till i Borås och gå på Nelly-outleten och Knalleland (shoppingstråk)!
 
 
 
 
 
 
Ber om ursäkt för rätt dåliga bilder! Blir så med iphone :)
 
Enjoy;)
 
H
 
 
 
 


Kommentarer
sofia

Jag kan äta ihjäl mig på hotellens frukostbuffé!

Svar: Jag med!! Man käkar där å sen behöver man inte äta mer den dagen, proppmätt! ;)
Kanelsnäckan

2012-08-28 @ 10:05:35
URL: http://bakverket.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0