Igång med vardagsrutinerna igen :)

 
God morgon, har hittat tillbaks till mina vardagsrutiner efter en veckas semester i Spanien. Ganska skönt faktiskt :) Vaknade ganska tidigt av mig själv i morse och då gav jag mig ut och joggade en timme, riktigt nice att jogga i morgonsvalkan.
Jag ska snart göra mig i ordning och packa in mig själv och hunden i bilen för att dra iväg hem till farmor och farfar en stund. Min farfar fyller 75 år i helgen så jag ska hjälpa farmor göra några matpajer till festligheterna. Senare blir det förmofligen en tur till IKEA med mami :)
 
Dagens frukost bestod av en fräsch tallrik lättyoghurt med snabbfixad müsli, blötlagda gojibär och varma mosade jordgubbar ♥
 
Snabbfixad müsli:
1 dl havregryn
1 msk solroskärnor
1 msk pumpakärnor
½ dl blandade nötter
 
Torrosta allt i en stekpanna tills det får lite färg.
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0