Mullbär!

 
God morgon! Hoppas ni sovit gott och mår prima!
Jag sov megabra i natt :) Eftersom förkylningen äntligen verkar ha lämnat kroppen så började jag dagen med att hoppa i träningskläderna och dra iväg till gymmet.  Alltid lika skönt att träna före frukost ;)
 
Idag testade jag att äta mullbär till frullen! Ett ganska så annorlunda bär som som ser ut som ett gult björnbär men med en helt egen speciell smak. Gott var det i alla fall och det sägs ju att det är ett så kallat "superbärt" ;)
 
Dagens frukost bestod alltså av en bägare med naturell yoghurt, varma mullbär & pumpafrön, samt 2 skivor fruktbröd med philadelphiaost/vanlig ost, gurka & gräslök. Smaskens!
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer
sofia

Vad goda frukostar! Torkade mullbär är jättegoda, har dock inte testat färska än!

Svar: Å jag har inte testat torkade!! Så det måste jag göra :D Äter du dem som dem är lr blötlägger du först?
Kanelsnäckan

2012-08-24 @ 20:31:11
URL: http://bakverket.wordpress.com
sofia

Jag äter dem som de är, precis som russin eller tranbär. De är mjuka och sötsyrliga. Strör dem över muslin och liknande. Du måste smaka dem!

Svar: Mmm låter hur gott som helst! :) Å vart köper du dem?? Finns dem på "life" tror du?
Kanelsnäckan

2012-08-26 @ 09:43:05
URL: http://bakverket.wordpress.com
sofia

Jag har sett dem på life, men de är rätt dyra tror jag. Annars köper jag dem på marknader hos de som säljer naturgodis i påsar, typ 5 påsar för en hundralapp. Då passar jag på!

Svar: Smart!! Ska hålla utkik efter det! :)
Kanelsnäckan

2012-08-28 @ 10:04:03
URL: http://bakverket.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0