Kanelstekt äpple med keso & hasselnötter

God morgon! Jisses vad bra jag har sovit i natt! Behövde verkligen sova ut, skönt :) När jag vaknade drog jag i vanlig ordning till gymmet och kämpade på innan jag kom hem och åt en gudomligt smarrig frukost.Idag blev det kanelstekta äpplen med keso.
 
Kanelstekta äpplen:
1 äpple
1-2 msk kanel
1 msk honung
 
Tärna äpplet och "stek" det i en kastrull tillsammans med kanel och honung. Servera med keso och hackade hasselnötter :)
 
Till detta blev det en skiva rostat fruktbröd med ost och gurka, blodgrapejuice och kaffe ;)
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer
Lisa & Laura

We love your breakfasts, they're so inspiring! :)
love from two danish girls :)

http://lisaoglaura.blogspot.no/

Svar: Thank you very much!!! Im glad to hear you're inspired!! :D
Kanelsnäckan

2012-08-05 @ 17:12:48
URL: http://lisaoglaura.blogspot.no/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0