Packa resväskan!

God morgon, den här dagen har jag massor att göra! I morgon åker jag nämligen till Nyköping för att på tisdag ta flyget ner till en solig vecka i Spanien, så idag MÅSTE jag verkligen packa min resväska! Men men, det ska nog gå bra... ;)
 
I morse när jag vaknade sken solen så det fick bli en lååång morgonpromenad innan frukost♥ Denna bestod förövrigt av en kesokaka med smak av äpple & kanel samt en skiva valnötsbröd gjord på surdeg med philadelphiaost, ruccola & röd paprika. 
 
Kesokaka med smak av äpple & kanel:
125 g keso
1 ägg
2 msk äppelmos
Kanel+salt
 
Vispa samman ingredienserna och häll upp i en ugnsfast potionsform. Grädda i mitten av ugnen, 225 g, i ca 15 min.
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Jag gillar receptet på kesoakan, låter gott!

Svar: Ja den är verkligen hur smarrig som helst! Och går dessutom att variera i det oändliga :)
Kanelsnäckan

2012-08-01 @ 13:09:49
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0