Vaniljgröt med sharon & nötter

God morgon :)
Blev ett riktigt tidigt ridpass idag! Kl 06.20 red jag iväg och kom tillbaks en timme senare ungefär. Alltid lika skönt =)

När jag kom in från stallet var jag förstås riktigt hungrig och dessutom sugen på nötter så det fick bli en mättande vaniljgröt idag. Annars känner jag att suget efter gröt börjat minska i och med den ankommande våren, nu vill man ju mest ha färska bär och fräsch yoghurt ;)

Vaniljgröt:
1 dl havregryn
2.5 dl vatten
1 msk krossat linfrö
salt+kardemumma+vaniljarom

Koka ihop till lagom konsistens och toppa med något gott :)

Dagens topping:
Vaniljyoghurt
1 sharonfrukt
1 näve blandade naturella nötter







Enjoy;)

H



Kommentarer
Anjelika

Kanoon bra blogg! Här ska jag kika in när jag blir hungrig och har noll koll på vad jag ska äta! ;)

2012-04-02 @ 08:53:48
URL: http://anjeliikal.blogg.se/
Anonym

Hej alla fina! Ni röstar väl på mig till Miss World Sweden 2012?!



http://www.missworldsweden.se/kval2012/mirela_hajric

2012-04-02 @ 11:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0