Vaniljyoghurt med hemmagjord müsli & en rostad surdegsmacka


God morgon på er :)
Klockan är bara halv 9 men jag har redan varit igång en bra stund. Körde ett tidigt gympass i morse, har alltid tyckt att det är skönast att träna på morgonen. Inte minst för att frukosten smakar så gott då ;) Idag blev det i alla fall vaniljyoghurt med hemmagjord müsli och en rostad surdegsmacka med leverpastej och gurka.

Müsliburken har gapat tom här hemma ett tag men igår kväll tog jag mig äntligen tid att göra en sats. Jag har slutat att köpa müsli, har man en gång börjat göra sin egna så tycker man att sån där köpemüsli inte alls är särskilt god. Det känns ju dessutom lite nyttigare att göra sin egna, eftersom man vet exakt vad den innehåller :) Den här gången fick det i alla fall bli en ny variant med kanel och kokos, inspirerad från en recepttidning :)
Lägger upp müslireceptet ikväll!





Enjoy;)

H







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0