Blåbärsgröt med kokos!


Idag har jag haft en riktig HELDAG!! Klockan ringde 05.30 och då gick jag på direkten ner till stallet och släppte ut hästarna. Kl 8 var jag på plats på universitetet och stannade där fram till strax före 17. Därefter mötte jag upp mami och papi på gymmet och nu ääääntligen har vi ätit en välförtjänt middag och det är bara soffslappet kvar! :)

Tur att jag laddade upp med en redig grötfrulle! ;)

Blåbärsgröt:
1 dl rågflingor
1 msk vetegroddar
2.5 dl vatten
salt+vaniljarom+kokosflingor
2 tsk blåbärssylt

Blanda allt i en kastrull och koka ihop.

Dagens topping:
Keso
Kokosflingor
Russin
Hackade hasselnötter





Enjoy;)

H






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0