Rivstart!

 
Oj vilken måndag! En riktig rivstart på den här valborgsveckan kan jag lova! :) Men jag klagar inte, tvärtom älskar jag fullspäckade dagar. Måste bara se till så att det inte blir för många sånna dagar för tätt inpå varandra, för då är det lätt att man rasar. Lagom är bäst :)
Började dagen med ett härligt spinningpass, därefter blev det en långdag i plugget och till sist en mysig tur ute i naturen med min favorit, Olympus ♥
 
Frukosten intogs efter spinningen, jag var riktigt hungrig och kroppen i stort behov av ett rejält mål mat :) Dagen till ära blev det davosgröt med bärkeso, kiwi & russin, till detta en knäckemacka med ost, skinka, gurka & äpple samt ett kokt ägg.
 
Davosgröt:
Blanda 1 dl fiberhavregryn med ca 2 dl havreghurt i en skål, ställ in i kylen och låt vila under natten. På morgonen plockar du fram skålen och blandar i ytterligare lite havreghurt, sen är det bara att toppa!
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0