Havredavos med kanelkesofluff

 
Hej vänner, hoppas ni haft en fin start på veckan! ♥
Jag har precis kommit hem från universitetet och sitter just nu och värmer mig framför brasan. De senaste veckorna har jag gått runt och frusit konstant! Brasvärmen gör mig gott känner jag. Men nu vill jag faktiskt ha sommar och sol, håller ni inte med?!
 
Startade dagen (och veckan) på det mest förträffliga sättet! Hittade en ny kul frukostkombo som jag säkerligen kommer göra fler gånger, havredavos med kanelkesofluff, kiwi & sharonfrukt.
 
Havredavos:
Blanda 1 dl havregryn med 2 dl havremjölk och låt stå och dra en stund, förslagsvis under tiden du gör dig i ordning.
 
Kanelkesofluff:
Vispa 1 äggvita hårt, blanda försiktigt i 2 msk keso och kanel efter smak. Helt UNDERBART gott!
 
Toppa med frukt och nötter/frön!
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0