Lördag

 
God morgon,
Måste bara berätta att jag hade en sjukt trevlig kväll igår med min mamma, syster & moster. Vi var inne i stan och kollade på Jesus Christ Superstar! Innan så åt vi en jättegod middag på Östgötakällaren. Himla mysigt att umgås med mina favoritbönor sådär ibland. Saknade dock min favoritnorrlänning, Doris! ;) ♥
 
Jag var fruktansvärt trött när vi kom hem igår vid 11-tiden så då blev det bums i säng. Sov djupt och gott hela natten ända fram till strax efter kl 6. Låg och drog mig till 7 innan jag masade mig upp i soffan där det blev en stund framför Saltkråkan, haha! Underbar start på en lördag måste jag säga, vilken förgylldes än mer av min fantastiskt goda frukost! :)
 
Dagens frukost bestod av hallonkesofluff med cantaloupemelon, havregurt, russin, pumpakärnor & cashewötter ♥
 
Hallonkesofluff:
Vispa 1 äggvita till ett hårt skum, blanda i 2 msk keso och ½ dl frusna hallon. Mums!
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer
Line

Vilken härlig frukost- måste prova! :) Kram!

2013-03-02 @ 18:26:52
Doris

Åh! Fan vad jag önskar att jag kunnat hänga på! <3

Svar: JAA! Saknade dig! <3
Kanelsnäckan

2013-03-05 @ 11:37:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0