Sommarjobbspremiär

 
 
Hejsan,
idag har jag jobbat mitt första pass på mitt sommarjobb - som kioskbiträde på en golfbana. Inte alls något komplicerat och megameriterande jobb, men det är mysigt, man får vistas ute mycket (vilket är ett plus när det är sommar) och dessutom är detta nog sista sommaren som jag kan ha ett sånt här slags jobb, sen börjar det bli dags för mig att hitta något relaterat till mina studier :)
Dagen var dock lång.Åkte hemifrån vid 8 i morse och kom inte hem igen förrän strax efter klockan 7.I vanliga fall hade det varit mysigt att krypa ner i soffan med ett glas vin på direkten men ikväll ska jag agera taxi åt mina päron som är ute å svirar så jag kände att det var en perfekt kväll för en långpromenad innan middag. Kvällen är fantastisk!
 
Laddade upp inför den här dagen med en smarrig frukost - en rostad skiva filmjölkslimpa med leverpastej & gurka samt en skål med havregryn, keso, naturell yoghurt, varma bär, nötter, frö & krossat linfrö.
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0