Utomhuspremiär!

 
God morgon,
börjar denna fantastiska söndag med en utomhusfrullepremiär! Hur underbart?! Jag njuter :)
Gårdagen var hemskt mysig. Eurovisionkväll med mina bästa barndomskompisar, tårta (för att fira Jeanette som fyllde år) och en massa andra godsaker! Jag tog med mig hemmagjorde rödbetschips - rekomenderas!
 
Så vad står på schemat idag? Jo, söndagsträning till att börja med. Sen eventuellt lite plugg, och förhoppningsvis en tur till något mysigt glasställe i eftermiddag:) Ha en fin söndag!
 
Inför gymmet har jag laddat upp med en krämig kardemummagröt!
 
Kardemummagröt:
1 dl dinkelflingor
2 dl havremjölk
1 msk kokosmjölk
1 msk krosat linfrö
salt
färskameln kardemumma
 
Dagens topping:
Havreghurt, kiwi, gojibär & pumpakärnor
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0