Månadsfavoriter

 
Eftersom jag jobbar i helgen och inte äter frulle hemma utan på jobbet så tänkte jag fixa ett litet tidsinställt specialionlägg, vi får väl se om det kommer upp när det ska helt enkelt ;)
 
Nu har ju lite mer än halva 2012 passerat och då tänkte jag det kan vara kul att kolla tillbaks lite och välja ut 6 stycken frukostfavoriter från årets 6 första månader! :)
 
JANUARI bjöd på smarriga kesokakor!
 
 
FEBRUARI var månaden då jag gjorde en smarriga äggmacka ;)
 
 
MARS var premiärmånaden för bananpannkaka.
 
 
APRIL, ja då blev det många stekta grötar med goda toppingar.
 
 
MAJ var månaden då jag började göra plättfrullar på helgerna :D
 
 
JUNI, ja det har definitivt varit mackornas månad ;)
 
 
Smaskign värre!! Nu blir jag ju alldeles hungriiiig xD
 
Enjoy;)
 
H
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0