Fisketur med picknick

 
Hejsan,
har packat ryggsäcken för ytterligare en dag till ljudet av skvalpande vågor. En fisketur med picknick lunch och mysigt sällskap står är planerat. SOMMMMAAAAR I LOVE YOU!!
 
Vet ni, jag ÄLSKAR stället där jag bor. Visst, många gånger har jag känt att jag skulle vilja dra, köpa en lägenhet i stan och ha nära till allt. Men de tankarna brukar försvinna ganska fort. För vet ni vad man inte kan göra i en lägenhet i stan? Man kan inte bara vakna, dra upp rullgardinen, se solen skina, öppna altandörren, sätta på sig ett par stövlar, kliva ut ett par meter och.... skörda blåbär till frukosten! :)
 
 
 
Dagens frukost bestod av en lite speciell (men grymt god!!) äggröra, en stor klick keso smaksatt med hemmagjort jordnötssmör, hackade hasselnötter, kokos & nyskördade blåbär. Yumyum!
 
Hannas äggröra:
1 ägg
0.75 banan
0.5 dl kokosmjölk
1 nypa salt
1 krm vaniljpulver
 
Mixa samman alla ingredienser och häll i en varm stekpanna, rör runt så att det blir en röra och tills den stelnat.
 
 
 
 
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0