Äggrulle med smarrig fyllning!

Heej!
Nu är jag tillbaks i Stockholm och frukostuppdateringarna kommer att komma igång igen som vanligt :)
 
Idag började jag dagen med att äta rulltårta! Nää, inte riktigt, det var en äggrulle jag fixade till men det kändes faktiskt nästan som att det var en smarrig rulltårta jag satt och smaskade i mig ;) Fyllningen kan varieras i det oändliga! Idag blev det en söt variant med blåbär men man kan lika gärna ha keso med avokado och paprikakrydda, typ.
 
Äggrulle:
3 äggvitor
0.5 dl mandelmjöl
vaniljarom+salt
sesamfrön
 
Dagens fyllning:
Keso + Blåbär
 
Till detta åt jag en rågklämma med philadelphiaost, avokado och ägg!
 
 
 
 
Enjoy;)
 
H
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0