Kesopannkaka


God morgon!
Hade en fantastisk kväll igår tillsammans med min syster, mamma, farmor och mormor. Vi var på spa, drack drinkar i en skybar och åt indiskt till middag :)

Eftersom det är lördag idag vilket innebär gott om tid att äta frukost så bestämde jag mig för att experimentera lite så jag vispade ihop en kesopannkaka! Mumsigt värre blev det :)

Kesopannkaka:
1 ägg
125 g keso
2 tsk vetemjöl
salt+vaniljarom

Vispa ihop alla ingredienserna och stek i smör på låg värme som en vanilg pannkaka. När den blivit fast och nästan helt genomstekt så kan du försöka vända den, skjut då över den på en tallrik som du sen vänder upp och ner i stekpannan, då brukar den hålla sig hel ;)

Servera med något gott till, för mig blev det varma bär blandat med en klick blåbärssylt :)









Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0